Jakiej gwarancji udzielamy na nasze usługi?

Ogólne

Czy udzielamy gwarancji na wszystkie nasze usługi?

Tak, na każdą wykonaną przez nas usługę.

Jak długo nasze usługi objęte są gwarancją?

Czas trwania gwarancji to 2 lata (24 miesiące).

Co można zareklamować?

Błędy zdarzają się każdemu, także czasem i nam. Umożliwiamy więc zgłoszenie nam wszelakich usterek wynikających z niepoprawnie/niedokładnie wykonanej przez nas pracy lub niestandardowych wad użytych przez nas materiałów.

Czego nie należy reklamować?

Nie przyjmujemy reklamacji odnośnie:

  • uszkodzeń mechanicznych wynikających z np. błędnego użytkowania, takiego jak używanie niszczącego obuwia
  • zmian w strukturze lub właściwościach drewna wynikających z nieprawidłowej/niewystarczającej pielęgnacji i konserwacji lub naturalnych, oczekiwanych procesów, takich jak zmiana kolorów drewna przez promienie UV
  • problemów wynikających z użytkowania zrobionych przez nas tarasów czy też podłóg w nieodpowiednich warunkach

Kiedy należy zgłaszać usterki?

Każdy problem należy zgłosić niezwłocznie, maksymalnie do 7 dni po jej zauważeniu.

Jak zgłaszać nam reklamacje?

Najlepiej telefonicznie, ale umożliwiamy zrobienie tego każdą naszą dostępną metodą kontaktu.

Podłogi

Gdzie mogę znaleźć zalecenia odnośnie czyszczenia, konserwacji oraz odpowiednich warunków dla różnych rodzajów podłóg?

Wszystkie te tematy poruszamy w naszym FAQ. Radzimy w jak największym stopniu zapoznać się z naszymi rekomendacjami, a także regularnie sprawdzać stan swojej podłogi.

Tarasy

Gdzie mogę znaleźć zalecenia odnośnie czyszczenia, konserwacji oraz odpowiednich warunków dla różnych rodzajów tarasów?

Wszystkie te tematy poruszamy w naszym FAQ. Radzimy w jak największym stopniu zapoznać się z naszymi rekomendacjami, a także regularnie sprawdzać stan swojego tarasu.